Dostawa sprzętu AGD dla Domów Studenta i innych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Opolskiego
Numer sprawy: D/23/2017
Terminy:
Składanie ofert: 2017-08-18 10:00:00
Otwarcie ofert: 2017-08-18 11:30:00
Załączniki:
- Dokumentacja przetargowa sprawy
(zamieszczono dnia: 10.08.2017 r.) (Pobrań: 151) - Modyfikacja nr 1 - Zmiana projektu umowy
(zamieszczono dnia: 14.08.2017 r.) (Pobrań: 118) - Protokół z otwarcia ofert
(zamieszczono dnia: 18.08.2017 r.) (Pobrań: 148) - Wybór najkorzystniejszej oferty w częściach nr 1, 2 i 3
(zamieszczono dnia: 01.09.2017 r.) (Pobrań: 151) - Unieważnienie postępowania w części nr 1
(zamieszczono dnia: 11.09.2017 r.) (Pobrań: 100)
Ilość odsłon strony: 443
Uwaga! Do przeglądania plików w formacie PDF zalecamy używanie najnowszej wersji darmowego programu Adobe Reader 8. Do pobrania ze strony: www.adobe.com.
Biuro Zamówień Publicznych
ul. Oleska 48, 45-052 Opole, pok. nr 22-27
tel. 77 452 70 60-65
NIP: 754-000-71-79, REGON: 000001382
NIP: 754-000-71-79, REGON: 000001382
e-mail: zamowienia@uni.opole.pl