Zakup sprzętu komputerowego dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Numer sprawy: D/29/2019/A
Terminy:
Składanie ofert: 2019-10-03 10:00:00
Otwarcie ofert: 2019-10-03 10:30:00
Załączniki:
- Dokumentacja postępowania
(zamieszczono dnia: 25.09.2019 r.) (Pobrań: 214) - Pytania i odpowiedzi nr 1
(zamieszczono dnia: 27.09.2019 r.) (Pobrań: 125) - Pytania i odpowiedzi nr 2
(zamieszczono dnia: 30.09.2019 r.) (Pobrań: 109) - Protokół z otwarcia ofert
(zamieszczono dnia: 03.10.2019 r.) (Pobrań: 155) - Unieważnienie w części nr 1, 4, 5, 6, 7
(zamieszczono dnia: 17.10.2019 r.) (Pobrań: 103) - Odrzucenie oferty nr 3 w części nr 2
(zamieszczono dnia: 18.10.2019 r.) (Pobrań: 104) - Wybór najkorzystniejszej oferty w części nr 8 i 9
(zamieszczono dnia: 25.10.2019 r.) (Pobrań: 108) - Odrzucenie oferty nr 2 w części nr 2
(zamieszczono dnia: 06.11.2019 r.) (Pobrań: 92) - Unieważnienie w części nr 2
(zamieszczono dnia: 13.11.2019 r.) (Pobrań: 90)
Ilość odsłon strony: 548
Uwaga! Do przeglądania plików w formacie PDF zalecamy używanie najnowszej wersji darmowego programu Adobe Reader 8. Do pobrania ze strony: www.adobe.com.
Biuro Zamówień Publicznych
ul. Oleska 48, 45-052 Opole, pok. nr 22-27
tel. 77 452 70 60-65
NIP: 754-000-71-79, REGON: 000001382
NIP: 754-000-71-79, REGON: 000001382
e-mail: zamowienia@uni.opole.pl