Sukcesywny zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących
dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Numer sprawy: D/46/2019
Terminy:
Składanie ofert: 2019-11-26 10:00:00
Otwarcie ofert: 2019-11-26 11:30:00
Załączniki:
- SIWZ WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI
(zamieszczono dnia: 08.11.2019 r.) (Pobrań: 235) - Pytania i odpowiedzi nr 1, zmiana terminu składania ofert nr 1
(zamieszczono dnia: 15.11.2019 r.) (Pobrań: 168) - Pytania i odpowiedzi nr 2
(zamieszczono dnia: 15.11.2019 r.) (Pobrań: 161) - Zmiana terminu składania ofert
(zamieszczono dnia: 18.11.2019 r.) (Pobrań: 171) - PYTANIA I ODPOWIEDZI NR 3_ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT
(zamieszczono dnia: 20.11.2019 r.) (Pobrań: 165) - PROTOKÓŁ Z OTWARCIA OFERT
(zamieszczono dnia: 26.11.2019 r.) (Pobrań: 182) - Odrzucenie
(zamieszczono dnia: 02.12.2019 r.) (Pobrań: 172) - Wybór najkorzystniejszej oferty
(zamieszczono dnia: 19.12.2019 r.) (Pobrań: 156)
Ilość odsłon strony: 759
Uwaga! Do przeglądania plików w formacie PDF zalecamy używanie najnowszej wersji darmowego programu Adobe Reader 8. Do pobrania ze strony: www.adobe.com.
Biuro Zamówień Publicznych
ul. Oleska 48, 45-052 Opole, pok. nr 22-27
tel. 77 452 70 60-65
NIP: 754-000-71-79, REGON: 000001382
NIP: 754-000-71-79, REGON: 000001382
e-mail: zamowienia@uni.opole.pl